Koło w obudowie skrętnej, stałej, z centralnym trzpieniem czy otworem ?
Wybór rodzaju koł to czasami tylko pierwszy krok ,następnym krokiem będzie wybór obudowy koła.Poniżej postaramy się przybliżyć rodzaje obudów, jakie macie państwo do wyboru:
1.
Obudowa stała z mocowaniem płytkowym wykonana ze stalowych elementów tłoczonych. Płytka mocująca obudowy zapewnia solidny montaż poprzez umieszczenie w niej czterech otworów montażowych. W zależnosci od wielkości montowanych w niej kół ma rozstaw otworów:
50-60 x 80mm dla kół fi.80mm do 125mm
80 x 107 mm dla kół fi.125mm do 250mm
140 x 140mm dla kół pneumatycznych fi.260
2.
Obudowa skrętna z mocowaniem płytkowym która jest wykonana ze stalowych elementów tłoczonych.Obudowa skrętna koła łożyskowana za pomoca kulek w głowicy skrętnej.
Płytka mocująca obudowy zapewnia solidny montaż poprzez umieszczenie w niej czterech otworów montażowych. W zależnosci od wielkości montowanych w niej kół ma rozstaw otworów:
50-60 x 80mm dla kół fi.80mm do 125mm
80 x 107 mm dla kół fi.125mm do 250mm
140 x 140mm dla kół pneumatycznych
Obudowy skrętne dostepne są z hamulcem blokującym koło oraz skręt.
3.
Obudowa skrętna z trzpieniem wykonana ze stalowych elementów tłoczonych i ułożyskowana za pomocą kulek w głowicy skrętnej. Umieszczony cetralnie sworzeń zapewni stabilny montaż. Możemy zaproponować trzpienie gwintowane M10 lub M12 oraz gładkie fi.25mm,27mm 28mm oraz 32mm. Obudowy skrętne z trzpieniem dostępne są z hamulcem blokującym koło oraz skręt.
4.
Obudowa skrętna z centralnym otworem wykonana ze stalowych elementów tłoczonych i ułozyskowana za pomocą kulek w głowicy skrętnej. Umieszczony centralnie otwór o srednicy 12,5 mm zapewni stapilny montaż. Obudowy skrętne z centralnym otworem dostępne są z hamulcem blokującym koło i skręt.