Jesteś tutaj: E-rolki.pl » Dział pomocy » Koszyk

Koszyk

Aby przenieść towar do koszyka należy wybrać ikonę Do koszyka. Po naciśnięciu jej wybrany produkt jest automatycznie dokładany do koszyka.

UWAGA: Towar przeniesiony do koszyka nie musi zostać zakupiony, w każdej chwili można zmienić zawartość koszyka wykorzystując w tym celu przycisk Zawartość Koszyka, który jest zlokalizowany u góry po prawej stronie w boksie KOSZYK lub obok przycisku "Moje konto".

Dodając produkt do Koszyka, Klient zostaje automatycznie przeniesiony na stronę z Zawartością Koszyka. Aby dodać do koszyka następne produkty należy skorzystać z przycisku „POWRÓT DO ZAKUPÓW” - Użytkownik zostanie przeniesiony do ostatnio oglądanego produktu lub listy.

Koszyk – najważniejsze elementy:


1. Tabela produktów

Tabela zawiera dane wszystkich produktów dodanych do koszyka tj. nazwę produktu (nazwa jest równocześnie linkiem do karty produktu), dostępność, cenę, ilość oraz wartość.
Jeżeli chcemy kupić większą ilość danego produktu wystarczy wpisać żądaną ilość w polu, a następnie nacisnąć przycisk „PRZELICZ”.
Do usunięcia produktu z koszyka służy przycisk „USUŃ >>”.
Na dole tabeli znajduje się informacja o wartości wszystkich produktów w koszyku oraz o ich przybliżonej wadze.

2. Informacje o płatności i dostawie

Boksy zawierają dostępne dla danego zamówienia formy płatności oraz sposoby dostawy/ wysyłki towarów. Więcej informacji w zakładce „Formy płatności” oraz „Sposoby i koszty dostawy”.

Znajdują się tam także adres wysyłki oraz adres płatnika. Można je zmienić naciskając przycisk [zmień] i wybierając z książki adresowej odpowiedni adres lub dodając nowy.

3. Komentarze i uwagi do zamówienia

Miejsce na podanie dodatkowych uwag niezbędnych dla prawidłowego zakończenia transakcji (np.: Prosze o zestaw z kołami do kosiarek fi.175 - 4 sztuki; wybieram trzpienie gwintowane M10, uzgodniono wysyłke gratis itp..)


4. Podsumowanie zamówienia

Zestawienie wartości zamówionych produktów, kosztów dostawy oraz zniżek dla stałych Klientów tworzy razem WARTOŚĆ CAŁEGO ZAMÓWIENIA.

UWAGA!

Od 1 lipca 2018 zgodnie z obowiązującą ustawą nie ma możliwości wystawienia faktury na podstawie paragonu fiskalnego (jak było do tej pory). Prosimy więc o przemyślane zakupy i wybór dowodu zakupu (paragon lub faktura vat) podczas składania zamówienia. Po wysłaniu towaru nie ma możliwości zmiany dowodu zakupu.

7. „DO KASY >>”

Jeżeli Klient jest zdecydowany do złożenia zamówienia, została wybrana forma płatności, a także sposób doręczenia, należy nacisnąć przycisk „DO KASY >>”.

UWAGA: Naciśnięcie w koszyku przycisku „DO KASY >>” nie powoduje złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia następuje w kolejnym kroku.

W przypadku, gdy Użytkownik nie jest zalogowany, zostaje przeniesiony na stronę do logowania/rejestracji. Po zalogowaniu Klient zostaje przeniesiony na stronę ze szczegółami zamówienia. Należy sprawdzić poprawność wszystkich danych. W razie wykrycia błędów należy je poprawić.

Przycisk „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE >>” zatwierdza zamówienie. Dopiero w tym momencie zamówienie zostaje przesłane do realizacji, a Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.


Brak informacji o przeglądanych produktach.