Czas realizacji zamówienia
Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia realizowac jak najszybciej. Więcej informacji w zakładce DOSTAWA.
Jeżeli masz pytanie dotyczące czasu realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obslugi Klienta: sklep@e-kolka.com.pl
Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie:
Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 24h | Status oznacza, że towar jest na głównym magazynie E-kolka.com.pl Wysyłka towaru w 1 dzień |
Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 2 dni | Status oznacza, że wysyłka towarów nastąpi do 2 dni |
Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 5 dni | Status oznacza, że wysyłka towarów nastąpi do 5 dni |
Produkt DOSTĘPNY, Towar na zamówienie | Status oznacza, że czas dostawy musi zostać ustalony indywidualnie dla poszczególnych zamówień |
Czas wysyłki oraz dostawy dotyczy tylko | dni roboczych (czyli od poniedziałku do piątku) |
W przypadku przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską, przesyłki są dostarczane jako priorytety (termin dostarczenia to 24godziny, jest to jednak usługa niegwarantowana przez Pocztę Polską). Średni czas oczekiwania na przesyłkę priorytetową to 1-3 dni roboczych od dnia jej wysłania.
Jeśli waga przesyłki przekracza 5 kg wysłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (tańsza i bezpieczniejsza opcja wysylki w porównaniu do podobnej paczki pocztowej).
Przesyłki dostarczane kurierem GLS są doręczane do 24 godzin od daty wysłania towaru.
Przesyłki dostarczane kurierem OPEK są doręczane do 48 godzinach od daty wysłania towaru (90% przesyłek dociera w 24h!).
Wszystkie przesyłki wysyłane firmami kurierskimi są ubezpieczone.
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej, koszt przesyłki uzależniony jest od wagi zamówienia. (Przy realizacji zamówienia w formularzu proszę wybrać 3 rodzaj dostawy.) Tabela opłat umieszczona jest tutaj.
UWAGA: Wszystkie przesyłki zagraniczne wysyłane są wyłącznie po wpłacie na konto. (Nie wysyłamy pobraniowych przesyłek zagranicznych.)