Zgłoszenia reklamacyjne i serwisowe
Towary oferowane przez e-rolki.pl posiadają gwarancję producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez Formularz Reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji, (prosimy od dołączenie dowodu zakupu - paragon lub faktura) na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Uwaga! E-rolki.pl nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy. Towar należy zabezpieczyć do wysyłki, aby nie uległ dalszym uszkodzeniom. Przesyłke należy odeslać paczką pocztową ekonomiczną na adres sklepu firmowego. Koszt wysylki towaru wadliwego zwracamy do wysokości obowiązującej oplaty za paczkę pocztową ekonomiczną.
Uwaga! E-rolki.pl nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy. Towar należy zabezpieczyć do wysyłki, aby nie uległ dalszym uszkodzeniom. Przesyłke należy odeslać paczką pocztową ekonomiczną na adres sklepu firmowego. Koszt wysylki towaru wadliwego zwracamy do wysokości obowiązującej oplaty za paczkę pocztową ekonomiczną.
Po otrzymaniu informacji o reklamacji od Klienta i towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem, E-kolka.com.pl, czyli centrum Produkcji i Dystrybucji Sebastian Mohl jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.
Jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację prosimy o zapoznanie się i wypełnienie FORMULARZA REKLAMCYJNEGO i dołączenie go do przesyłki wraz dowodem zakupu towaru (paragon lub faktura vat).
Aby uzyskać pomoc przy zgłaszaniu reklamacji, proszę o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta bądź wypełnić Formularz kontaktowy:
W związku z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 od dnia 09.01.2016 informujemy o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). Link do platformy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/